Digitális technika 1
A mai nap is ismerkedéssel kezdődött, hiszen új tréner tartotta a foglalkozásokat. Lucy reggel két hatalmas bőrönddel érkezett a college-hoz, mint valami 21.századi Mary Poppins. Bemelegítő, ismerkedő játékokkal tanulta meg a nevünket. (Sok ,,M"-mel kezdődő csoporttársunk van, így aztán nem volt egyszerű dolga.)
Ezután megrajzoltuk a többnyelvű és többkultúrájú kompetenciánkat (plurilingual and plurilcultural competence) ábrázoló rajzunkat, majd csoportokban meséltünk egymásnak magunkról. Hangfelvételt is készítettünk és a padlet alkalmazást letöltve feltöltöttük ezeket, s közzétettük egymás számára is. Kommeneteket is fűztünk egymás bemutatkozásaihoz.
Ezután az oktatástechnológiai eszközöket ábrázoló képeket rendeztük csapatban kronológikus sorrendbe kikeresve az angol nevüket és a feltalálásuk dátumát Így jutottunk el a nyomtatott könyvtől az okostelefonig.
Ebéd után. a kognitív gyémánt (cognitive diamond) elkészítésével indítottunk. Három csoportban dolgoztunk, érvekkel próbáltunk konszenzusra jutni abban, hogyan rendezzük a tanítási - tanulási folyamat meghatározó fogalmait a legfontosabbtól a legkevésbé fontosig.
A mai napi tanulást a Smithorian Alapítvány ( az amerikai kormányé) figyelemfelhívó filmével zártuk, melynek címe: 'What is 21th century education?' (Mit jelent az oktatás a 21. században?) - megnéztük és beszélgettünk róla.
Nagyon örültünk, hogy az InterEducation College a mai estére fish and chips-es, sörözős közös vacsorát szervezett a Duke of Wellington nevű pubban.
Jó hosszú napunk volt. Vajon mi vár ránk holnap digitálisan?



